کد خبر: 187453754
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » مردم باید از ثمرات و برکات وقف برخوردار شوند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه مردم باید از ثمرات و برکات وقف برخوردار شوند، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی که وجود دارد تلاش می کنیم تا اوقاف نقش ویژه ای در سبد اشتغالزایی استان داشته باشد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام روح اله سلیمانی فرد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، امروز ( 26 تیر) در مراسم معارفه خود گفت: تلاش های زیادی در گذشته انجام شده که باید قدردان آنها بود و هدف ما هم حرکت در همان مسیر خوبی است که مدیران گذشته بنا نهاده اند.

 

وی افزود: اولویت ما توسعه همه جانبه فرهنگی و افزایش و ارتقاء شاخص های بهره وری در امر موقوفات است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع تولید و اشتغال بنا داریم تا تمامی پروژه هایی که در بقاع و موقوفات انجام می شود، پیوست اشتغالزایی داشته باشد.

 

وی با تأکید براینکه مردم باید از ثمرات و برکات وقف برخوردار شوند، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی که وجود دارد تلاش می کنیم تا اوقاف نقش ویژه ای در سبد اشتغالزایی استان داشته باشد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: پیگیری و انجام قراردادهای سرمایه گذاری، تثبیت موقوفات و اجرای امینانه نیت واقفین به عنوان خط قرمز و تبدیل بقاع به قطب فرهنگی از برنامه های ما در اوقاف استان خواهد بود.

 

وی همچنین خواست به منظور صرفه جویی در هزینه ها، از چاپ بنر و پارچه نوشته ها و غیره برای تبریک خودداری شود. علاوه براین از اصحاب وقف هم خواست تا انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت مکتوب ارائه دهند.

 

 

پایان پیام/83

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین